آگهی ویژه کسب و کار برای همه فعال است. (تستی)

ناخن کار جایگا ویژه کسب و کار ناخن کار... مدل رنگ مو نيازمندیم جایگا ویژه کسب و کار مدل رنگ مو نيازمندیم... کاردرمنزل کنارخانواده باکوشی بدون هزینه ومدارک تحصیلی ودرامد زایی هم دارید جایگا ویژه کسب و کار کاردرمنزل کنارخانواده باکوشی بدون هزینه ومدارک... ارایشگر وشنیونکار هستم اصلاح صورت و ابرو و...خدمات زیبایی انجام می دهم آموزش هم دارم جایگا ویژه کسب و کار ارایشگر وشنیونکار هستم اصلاح...

آگهی ویژه کار برای همه فعال است. (تستی)
مدل اکستنسن مژه جایگاه ویژه آگهی کار مدل اکستنسن مژه... اجاره صندلی سالن و استخدام ناخنکار جایگاه ویژه آگهی کار اجاره صندلی سالن و... فروشنده پوشاک جایگاه ویژه آگهی کار فروشنده پوشاک... مشاور املاک جایگاه ویژه آگهی کار مشاور املاک... خانم جهت کار در خانه کودک شیفت عصر،جمعه تعطیل جایگاه ویژه آگهی کار خانم جهت کار در... فروشنده عمده فروشی مجلسی جایگاه ویژه آگهی کار فروشنده عمده فروشی مجلسی...
پادکست دانلود آپ کار50
اگهی استخدام اگهی کسب و کار (تبلیغ)
مالیات در کسب و کار

مالیات در کسب و کار


سوال مهم این روزها مالیات در کسب و کارها

یک صبح از خواب بیدار شدید و دید درگاه پرداخت شما برای کسب و کار کوچک شما غیر فعال شده است،چه حس بدی قطعا تمام کسانی که چنین تجریه ای را دارند حس بدش را می فهمند،بعد از پیگری متوجه می شود،که علت غیر فعالی درگاه پرداخت نداشتن کد مالیاتی می باشد،بعد از پیگیری ها که می کنید و متوجه می شود مالیات چیست!با خود می گوید چه ناعادلانه است،اما مالیات از کسب و کارها در سراسر دنیا رایج است،اما به شرطی که در مقابل مالیات گرفته شده خدمات متناسب داده شود،سعی می کنم در این مقاله کوتاه که بر اساس تجربه شخصی است در زمینه مالیات کسب و کار راهنمایی نمایم.

مقدار پرداختی مالیات برای شغل چقد است؟

شاید این سوال اولی باشد که هن شما را به خود مشغول کرده استفباید به صورت ساده گفت هر فعال حقیقی و حقوقی باید مالیات خود را به دولت پرداخت نمایید،اما اینجا چون در زمینه کسب و کار صحبت می کنیم در زمینه مالیات کسب و کارها صحبت می نمایم،و چندین راهکار ساده برای شروع کار می گویم.

مالیات برای دوسته تعریف می شود اشخاص حقوقی(شرکت ها) و اشخاص حقیقی(مشاغل) ،سوالی که برای شما پیش می اید شما جز کدام هستید؟پاسخ مشخصه است بستگی به انتخاب شما دارد،اگر در شروع کار هستید بهتر است که از مالیات و ثبت نام حقیقی و مالیات مشاغل استفاده نمایید چرا که پرداخت مالیات برای مشاغل به صورت پلکانی تعریف می شود و در صورتی درامد شما زیر مبلغی باشد شما معاف از مالیات نیز خواهید بود.

میزان پرداخت مالیات چه مقدار است؟

مالیات پرداختی به دودسته عملکر که پرداخت سالیان است از 15 تا 25 در برای مشاغل متغییر و برای افراد حقوقی 25 درصد می باشد،علاوه بر مالیات عملکرد بعضی از مشاغل شامل مالیات ارزش افزوده هم می شود،که درصورتی که کسب و کار شما شامل ارزش افزوده باشد نیزباید ثبت نام نمایید که پرداخت مالیات ارزش افزوده در پایان هر فصل است(بهار،تابستان،پاییز،مستان)است که مالیات ارزش افزوده در حال حاضر 10 درصد از کل هزینه می باشد که از خریدار نهایی گرفته شده و به دولت پرداخت می شود.

ایا به کارت اگر رو کارت بانکی و خسابمان کار کنیم مالیات برایمان می اید؟

در قوانین دید مالیاتی بله،ایت امکان وجود دراد که در صورت تراکنش مشکول و بیش از سقف تعریف شده حساب شما به اراده مالیات ارسال شود و حساب شما به عنوان حساب تجاری شناسایی شده و مالیات پرداخت شود،بهتر است اگر کسب و کار دارید و تعداد تراکنش زیادی داری حتما فکر به حالا این موضوع نمایید قبل از انکه شما را دچار مشکلات زیادی کند.

من درگاه پرداخت دارم اما بدون کد مالیاتی کار می کند!!

تمام درگاه های پرداخت نیاز به کد مالیاتی دارند شما برای گرفتن کد مالیاتی باید به سایت سازمان و عمور مالیاتی مراجعه نمایید و بعد از پر کردن فرم و مدارک خواسته شده کد خود را دریافت نماید،در صورت نداشتن کد مالیاتی درگاه شما چه زود یا دیر مسدود خواهد شد،این نکته را در نظر داشته باشید که پروندهای مالیاتی تا 6 سال قابل پیگری می باشد.

من تجربه مالیاتی ندارم چیکار کنم

بر اساس تجربه شخصی بهتر است از متخصص در این زمینه کمک بگیر،چرا که تشکیل پرونده مالیاتی نکات ریز بسیار دارد و در صورت رعایت نشدن می تواند به ضررشما باشد،و در اخر اگر قصد رشد کسب و کار و بزرگ کردن ان را دارد حتما با مالیات دوست باشد :)


تاریخ انتشار این پست : 2024-07-11
لینک متن اصلی
منبع:اگهی کار
2 ماه پیش

کار بلاگ درباره ما تماس قوانین